BERJUANG UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

Tuesday 2 April 2013

Harap @tantawi100 ambil tindakan segera atas si bahlol @fahmipkg yang celupar. #TolakPR #BN4Selangor #BN4Sepang


Inilah kenyataan paling bangsat yang keluar dari mulut Penolong Setiausaha 1, Dewan Pemuda PAS. Bagaimana la dia boleh tergamak keluarkan statement bangsat macam ni. Dimana letak otaknya? Pemimpin utama PAS takkan mendiamkan diri sahaja. Ketua Pemuda PAS apa pula tindakannya.

Andai la Nabi Muhammad s.a.w masih hidup seperti apa yang dia kata tu, pasti perpecahan umat tidak berlaku ketika ini. Sudah pasti juga tiada permainan politik tidak sihat dan fitnah memfitnah disana sini. Sudah pasti jugalah tiada orang-orang bodoh seperti si bahalol Khairul Fahmi ni yang sanggup mengeluarkan statement yang boleh mengaitkan Baginda Nabi Muhammad s.a.w. 

Woi.. Khairul Fahmi bahlol. Meh sini aku nak cakap. Ada bukti ke kau nak tuduh pendedahan demi pendedahan perbuatan jijik pemimpin Pakatan Haram yang dikeluarkan datangnya dari UMNO? Walaupun nampak seperti mereka menyokong perjuangan UMNO dan BN tidak semestinya UMNO yang menyokong apa yang mereka buat. 

Tapi mungkin juga pendedahan demi pendedahan dibuat untuk menunjukkan pada rakyat betapa jijiknya pemimpin Pakatan Haram ini dan rakyat yang akan memilih nanti dapat berfikir dan membuat pilihan yang tepat parti mana yang boleh mentadbir negara dengan baik. Adakah parti yang tak sudah-sudah dengan skandalnya ataupun parti yang semakin baik dan banyak melakukan transformasi sejak 2008. 

Kita lihat apa kata antara pemimpin yang telah dikantoikan melalui penyebaran videonya. Dan seperti biasa, UMNO jugalah yang bakal disalahkan. Bodoh punya orang. Kecik-kecik taknak mampus. Dah besar susahkan orang.


TOLAK PAKATAN RAKYAT. UNDILAH BARISAN NASIONAL.




No comments:

Post a Comment