BERJUANG UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

Saturday 30 March 2013

Masalah air di Selangor. Apa sebenarnya yang rakyat patut tahu #BN4Selangor #BN4Sepang


Krisis air di Selangor katanya kegagalan SYABAS. Ye ke MB Khalid Ibrahim? Anda semua percaya ke?
Kenapa selama bertahun-tahun SYABAS menyelenggara air di Selangor kini apabila dibawah pentadbiran PR mereka beria-ia untuk mengambil alih pentadbiran air di Selangor. Setelah gagal, timbul pula pelbagai masalah yang dikatakan berpunca dari kegagalan SYABAS. 

Konspirasi apakah ini?

Sejak PR mengambilalih pentadbiran di Selangor mereka telah menawarkan air percuma kepada seluruh penduduk di Selangor. Hakikatnya.....


Sudah-sudahlah menipu rakyat wahai Khalid Ibrahim. Syabas juga telah memberi jawapan balas bagi menjawab kenyataan yang dikeluarkan oleh Khalid Ibrahim (baca disini).

Penduduk pun sudah muak dan sudah tidak yakin dengan pentadbiran Kerajaan Negeri kerana masalah air ini gagal mereka tangani dengan segera. 



Ingatlah rakyat Selangor. Khalid Ibrahim telah keluarkan kenyataan bahawa "MANIFESTO BUKAN JANJI".
Sikap sombong dan angkuh seluruh pemimpin PR di Selangor punca krisis air di Selangor. Banyak lagi isu yang wujud di Selangor sejak Pakatan Haram memerintah yang mana semuanya mengakibatkan kesusahan kepada rakyat Selangor sendiri.

Moga PRU13 rakyat Selangor tidak mengulangi kesilapan pada PRU12. Kesilapan memilih pemimpin hanya mendatangkan kesengsaraan dan mereka cuba menutupnya dengan terus menaburkan Manifesto yang mereka sendiri tak mampu tunaikan di kemudian hari.

TOLAK PAKATAN RAKYAT. UNDILAH BARISAN NASIONAL.



No comments:

Post a Comment